: 8:00 - 16:00

str. Pădurii 19

800 - 1800 sâmbătăsâ.
800 - 1600

str. Uzinelor 4

800 - 1800

Calea Orheiului 101

800 - 1900

magazin online

24/24 *detalii
Expert in electrotehnica
Catalog produse

Cum cumperi în magazinul online VOLTA

Alegerea Produsului

Pentru a alege produsul dorit puteți vizualiza pagina “Catalogul cu produse”, care este structurat după categorii de produse sau să folosiți fereastra de căutare, introducând denumirea produsului, codul sau brand-ul.

Adăugarea produselor în cos și vizualizarea comenzii acumulate

După ce ați ales produsul potrivit faceți click pe butonul “Adaugă în coș” iar după ce ați găsit toate produsele de care aveți nevoie, apăsați pe butonul cu simbolul “Cos” și veți fi direcționat la pagina cu produsele alese.

Livrarea și achitarea produsului

Pentru a alege metoda de livrare sau colectare faceți click pe butonul “Livrare” și selectați de pe panoul din stânga opțiunea de livrare a produselor prin bifarea punctului preferat.

Achitarea produselor

Pentru a achita produsele alese si livrarea(daca aceasta optiune a fost selectata) apasati butonul “Achitare” si bifati din panoul din stinga daca doriti sa faceti cumparatura din postura de persoana fizica sau juridica. Dupa ce ati bifat alegeti metoda de plata preferata si completati cimpurile necesare corespunzator metodei de plata alese.
Magazinul online “Volta” va propune urmatoarele metode de plata:

Achitarea in numerar la momentul primirii produsului

Achitarea in numerar poate fi efectuata doar în lei moldovenesti si in stricta conformitate cu prețul indicat în bonul de casă. Documentele financiare necesare le veti primi o data cu marfa achiziționată.

Achitarea prin transfer

In cazul in care achitati din postura de persoana juridica la completarea comenzii veti primi un e-mail cu contul de plata acesta este valabil două zile bancare de la data in care a fost generat. Livrarea produselor va fi efectuata doar dupa transferul deplin a sumei indicate in nota de plata.
Pentru accelerarea procesului de primire a comenzii, vă rugăm deodată după transferul mijloacelor băneşti să indicaţi data transferului şi numărul comenzii dumneavoastră pe adresa info@volta.md

La primirea comenzii, dumneavoastră trebuie să analizați starea exterioară a produselor și să analizați componenţa acestora înainte şi după asta să semnați documentele precum că ați primit produsele comandate. Odată cu comanda, dumneavoastră primiţi următorul set de documente: pentru persoanele fizice – bonul de casă și pentru persoane juridice – originalul contului, factură fiscală.

*Dacă comanda a fost creată după ora 18:00 (luni-vineri) sau după ora 16:00 (sâmbătă), managerul responsabil de comandă va lua legătura cu DVS a doua zi lucrătoare.